Review: Dekbed Discounter

Gesponsord

Oooohhh! Dat is nog eens lekker wakker worden! Ons heerlijk donzen dekbed verdiende een nieuw overtrekje! Heerlijk zacht, licht krakend en vooral heel erg mooi.Een lekker begin van het nieuwe jaar met zo’n mooi cadeautje!

We waren al langer opzoek naar een mooi dessin, maar elke keer was het of heel duur, of gewoon niet onze smaak.. Tot het team van Dekbed Discounter mij contacteerde. En ja, natuurlijk wil ik een van jullie overtrekken testen! Een lekker warm maar vooral heel zacht dekbed overtrek had de voorkeur. Op de website kun je verschillende voorwaarden aanklikken, zoals de maat (niet geheel onbelangrijk natuurlijk), kleur, materiaal etc. In ons formaat (200 x 240) waren niet alle overtrekken beschikbaar. Maar nog steeds was er genoeg keuze. Ik heb gekozen voor een zeer neutraal dekbedovertrek, de Hotel Bedding Delight in Zilver grijs dat past mooi bij de foto’s aan de muur en het bed zelf.

Toen het pakketje van Dekbed Discounter was aangekomen ging het meteen de was in, want we moeten het testen! Heerlijk zacht, een prachtige zilverachtige kleur en lekker grote kussenslopen. Dan hoeven we niet zo te proppen.

img_1126

De kleur is precies zoals verwacht en op de foto’s heel mooi licht grijs, bijna zilveren strepen. De kussenslopen zoals gezegd lekker groot met een mooie rand aan de zijkanten en zoals de voorkeur had, heerlijk ZACHT! Ik had het mij niet beter kunnen voorstellen!

img_1124

Het bestellen ging zeer makkelijk en er zijn verschillende betalingsmogelijkheden. Ik heb het overtrek zelfs gewoon via de mobiele website besteld via de iPhone #handiiigggg

Op de website zijn altijd verschillende mooie aanbiedingen, voor elke beurs is er wel een overtrekje te vinden! Laat jij me weten als je besteld hebt? Fijne zondag!

img_1119

BEDANKT Dekbed Discounter!

 

Leave a Reply

